my rotterdam cityguide sneak peek

Jippie! Vandaag arriveerde het nieuwe nummer van Jamie magazine op kantoor. En ik ben zo blij met hoe de cityguide van Rotterdam erin staat die ik heb geschreven. De foto's van Maarten van de Wal zien er ook zo cool uit! Deborah van der Schaaf maakte de tekening van de stad die altijd aan het einde van de gids te zien is. Deze getalenteerde illustratrice woont in Rotterdam en kent de stad op haar duimpje. Perfect! Ik kende haar werk al van onder andere Volkskrant Magazine, dus voor mij was het zo klaar als een klontje dat zij de opdracht kreeg.

Over een paar dagen zal ik wat meer van het verhaal laten zien!! Het nummer met gids ligt 12 februari in de winkel.

// for english text see below illustration
Yeay! Today the new Jamie magazine issue arrived at the office. And I am so happy with the result  of the cityguide I made for Rotterdam. The photo's made by Maarten van de Wal look so cool! And I really love this illustrated city map made by Deborah van der Schaaf. She is a talented illustrator who lives in Rotterdam and knows the city by heart. Perfect! I love the work she did for Volkskrant Magazine for instance, so there was no doubt in asking her for this assignment.

In a few days, I'll show you some more of the feature!! This issue including the guide goes on sale at the 12th of February.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...