she was right

Eerder in mijn blog lady li (over trendwatcher Li Edelkoort) schreef ik wat zij ons tijdens een seminar over de trends van 2010 onder andere voorspelde. Inmiddels zijn we alweer bijna in het laatste kwartaal beland, maar ik heb hier toch nog wat gevonden dat ik leuk vind om erover te vertellen.
Eigenlijk was álles aan haar presentatie over the farm of the future interessant. Vooral omdat het niet over de prognose van 1 jaar ging, maar eerder over de komende 4 decennia! We zijn dus nog wel even zoet. Ik kon niet wachten tot we alle geheimen zouden horen! Li vertelde over dat de natuur en het platteland een grote rol speelt in alles om ons heen, ik denk dat bijna iedereen dat wel aanvoelt op dit moment. Mensen en dieren worden één, we versmelten met de natuur en het wordt een abstracter geheel. Ze sprak over farming fashion en geïllustreerde dieren.
Deze woorden werden ondersteund met prachtig uitgesproken beelden, inclusief een vrij bekende van food designer Marije Vogelzang (lees meer over haar city farm in Amsterdam via deze link). Een vertaling van deze beelden en ontwerpen kun je nu in de winkels tegenkomen. En ik vond er op het internet twee via la casita de wendy.






No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...