all or nothing

Wat een fijne stad is Madrid. Niet alleen natuurlijk vanwege het mooie weer en de modieuze bevolking, er is veel cultuur en vooral de lekkere tapas met niet te versmaden Rioja maakte mijn bezoekje tot een waar feestje. Inclusief a cherry on the cake, want één keer eerder had ik een expositie (Portraits) van deze te gekke fotograaf gezien in het Foam. En om nog eens zijn werk te bewonderen hebben we een bezoekje gebracht aan het  Museo Thyssen Bornemisza, want daar exposeerde Mario Testino. Vierenvijftig foto's deels todo deels nada. Ofwel de twee richtingen die hij kiest is zijn fotografie, namelijk die van de mode en het naakt. Dat heeft geresulteerd in een expositie met prachtige beelden van bekende en minder bekende ladies, al dan niet gekleed in de mooiste creaties. Ik had het niet willen missen.







2 comments:

  1. Hee Marieke, ik hoorde al van Am dat jullie het super leuk hebben gehad... Heb je zelf nog mooie foto's gemaakt? Liefs, Daf

    ReplyDelete
  2. Hi Dafne, ja het was heel erg leuk! Ik zal snel wat foto's uploaden.
    Liefs!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...