a whole year with frankie

Frankie Magazine heeft dit jaar (volgens mij voor het eerst) een jaaragenda uitgegeven en drie keer raden wat er bij mij in de brievenbus viel laatst? Met een mooi bandje er omheen waarop stond "hope you enjoy your diary" en inclusief illustraties van Amy Borrell. I AM SO HAPPY!!!  Ik ben echt een agenda verslinder, want meestal lukt het me niet om een jaar lang dezelfde te gebruiken, gewoon te snel verveeld en ik hou stiekem ook van adressen overschrijven haha! Want als ik namelijk een mooie nieuwe zie (nadat ik de huidige een half jaar heb : ) wordt hij soms wel heel makkelijk aan de kant gezet. Gelukkig kwam dat vroeger vaker voor dan nu. Maar deze keer moet mijn rode Moleskine toch het veld ruimen voor dit nieuwe frisse en vrolijke exemplaar. Thanks to Lottie for the pics.




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...