tadaaaaa! a new feeling

Op dit moment ben ik weer een nieuwe collage in opdracht aan het maken. Een paar weken geleden ben ik gevraagd om er een te ontwerpen die in de keuken komt te hangen, waarbij de wens er was om ook iets met food erin te verwerken. Maar ook wilden zij wel een paar eigen foto's erin, dus kreeg ik die mooi geselecteerd op een usb stickje. Daarop stonden niet alleen hele leuke vakantiefoto's (waarbij eten een centrale rol speelde), maar ook hadden zij een paar oorbellen gefotografeerd die als uitgangspunt gold voor de kleuren in de collage. Hartstikke goed! Daar kon ik mee aan de slag.
Gisteren ben ik begonnen met het zoeken naar beelden met die kleuren erin verwerkt. Uiteindelijk vond ik één beeld waarin bijna alle kleuren uit de oorbellen waren verwerkt, uit een oude catalogus van Mango. Niet te geloven! Hieronder de kleurenkaart en gevonden afbeelding. To be continued!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...