amy was here

Ooit spotte ik dit in Notting Hill, Londen, een uit kralen opgebouwd borstbeeld van Amy Winehouse. Ik geloof dat ik de foto al in 2009 maakte, toen ik daar weekendje met mijn toenmalige collega's was. Amy was toen British Rising Star! Helaas weet bijna iedereen dat het niet goed is afgelopen. Nog geen week geleden is zij overleden op 27 jarige leeftijd. Inmiddels staan alle kranten en tijdschriften er bol van, Amy was een inspiratiebron voor velen, of het nu kwam door haar markante verschijning of haar fantastische muziek. Dit kunstwerk is daar wel een goed voorbeeld van en ik vermoed dat er nog wel meer te vinden is met Miss Winehouse als muze. Wellicht komt er ooit nog wel eens een tentoonstelling van...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...