my talented cuz'

Olav en zijn broer David zijn beide kunstenaars. De ene (Olav) volgt op dit moment een opleiding aan de Willem de Kooning academie in Rotterdam en de andere heeft zojuist twee jaar gestudeerd als beeldhouwer in Düsseldorf. Ik wilde ontzettend graag wat schrijven over mijn twee getalenteerde neven! Olav stuurde me laatst een video op van hoe hij een enorm coole schilderkunstwerk maakte. Het hele proces daarvan is op deze film te zien, met prachtige begeleide muziek. In het echt heb ik dit werk nog niet kunnen aanschouwen, maar ik hoop dat het niet lang meer duurt voor ik de kunstenaar en zijn 'piece of art' zie! Ik hoop binnenkort ook wat van David te kunnen showen. Ben supertrots op deze mannen : ), houd ze in de gaten.... to be continued.

1 comment:

  1. Hey Mariek! super cool wat je geschreven en gedaan hebt. Thanx ik zal je idd nog even wat background info sturen voor de leukigheid;) bis bald!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...