amy borrell

Sinds de eerste keer ik het Australische magazine Frankie zag, ben ik fan. Van de fotografie, van de sfeer, van de reportages, van alles! Maar zeker ook van één van de illustratrices die vaak terugkeert, genaamd Amy Borrell. Vorig jaar was ik als een kind zo blij toen ik een agenda op de deurmat hoorde vallen, want die was helemaal van haar hand. Dit jaar heb ik er weer eentje besteld. Ook deze is weer gevuld met haar herkenbare zachte pastels en grappige tekeningetjes. Misschien dat ik het volgend jaar niet meer kan zien, maar nu past het nog helemaal bij me : ) Het is een bezoek op haar site zeker waard als je van dit stijltje houdt.




1 comment:

  1. hello marieke,

    thankyou for your note, and blog post, it's really lovely to hear you enjoyed the diary!

    have a lovely week!

    amy x

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...