inspiration à la verdenius

Afgelopen dagen heb ik mijn ogen uitgekeken. Ik ben namelijk op een aantal plekken geweest waar ik wel de hele dag kon blijven hangen, zo fijn was het er! Het begon donderdag. De treinen reden niet volgens schema en ineens belandde ik via een omweg in Den Haag, waar één van mijn nieuwe lievelingswinkels zit (althans, dat zou na mijn bezoek een feit zijn). Tas-ka is een winkel die je inspiratie geeft met minimale middelen. De winkel laat je zien wat mooie kleurencombi's zijn of hoe je oude en nieuwe meubels kunt combineren. Echt een aanrader. Ze hebben trouwens ook een webwinkel, waar je leuke spullen voor in huis of als cadeautje kunt kopen. Hier zijn wat van mijn foto's, gemaakt bij Tas-ka. Meer inspiratie vond ik afgelopen dagen onder andere bij Villa Augustus in Dordrecht, maar dat zie je binnenkort.






No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...