a foodphoto a day ...

Al heel wat foto's zijn gemaakt met mijn iphone, waarvan ik sinds augustus 2011 de trotse eigenaar ben. Hipstamatic en Instagram zijn de foto-apps ontzettend graag gebruik. Vaak om even vast te leggen wat ik op straat zie of mooie kleurencombinaties voor in mijn toekomstige nieuwe huis (whenever that may be : ). Maar het grootste plezier heb ik gevonden in het maken van foodphoto's, lekker makkelijk en snel! Dit zijn mijn snapshots vanaf januari en ik zie ook dat ik opeens mijn Loftus lens (een speciale lens voor het fotograferen van eten, te bestellen via Hipstamatic) heel vaak tevoorschijn haal. Dat zijn die met het dunne zwarte randje en met de uitgesproken kleuren. Ben benieuwd wat er nog zal volgen de komende maanden. Je zult het vast hier zien!




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...