wanna buy, gonna go

Van mooie kookboeken krijg ik maar geen genoeg. Vooral met veel foto's en/of illustraties. Het is vooral extra leuk als je iets vindt in het buitenland dat hier (nog) niet in de winkels ligt. Gevonden! Great British Food (GBF). Supermooie foto's van 120 recepten die in de restaurants van Canteen in Engeland worden geserveerd. Het eten is met zorg bereid en de producten ook nog eens zijn uit de buurt èn eerlijk! Wat wil een mens nog meer. En ze hebben onlangs zelfs 4 awards gewonnen voor onder andere Best UK restaurant en Best British restaurant. Met het kookboek als the cherry on the cake! Dat boek bestaat eigenlijk uit 2 delen met ieder een ander gevoel en recepten. Van het eerste deel staan hieronder een paar foto's, laten we het 'Picknick Revisited' noemen. Deel 2 show ik next time : D
In mijn boekenkast staat ie nog niet (ik had een exemplaar gekocht en weer weggegeven), maar ik ga 'm zeker aanschaffen als ik een bezoekje breng aan één van de vier(!) locaties in Londen. 
Bring it on : )))






No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...