why kiki?

Übercreatief. En bescheiden, maar steekt haar mening niet onder stoelen of banken ; ). Kiek ken ik al een aantal jaartjes, eerst als collega's bij de gezelligste Bakkerswinkel in Amsterdam waaruit een vriendschap ontstond en daarna op de studio bij (oa) ZTRDG. Van Kiki heb ik visueel en conceptmatig veel opgestoken, vooral toen wij vanaf de basis van ZTRDG.nl veel met elkaar hebben gewerkt. ZTRDG kreeg vooral op lifestyle gebied een eigen(zinnig) gezicht door haar andere manier van kijken. Vooral dat heeft mij ontzettend veel gebracht. 

Maar wat is dat dan wat het zo bijzonder maakt?  Eigenlijk is het een gevoel, dus moeilijk grijpbaar en lastig te omschrijven. Het gaat om ánders kijken, niet het geijkte. Durf hebben, eigenwijs zijn en los denken van clichés. Nou ja, clichés kunnen wel, maar dan weer met een knipoog. Verder kijken. Van al de mooie concepten die zij heeft bedacht met haar label waikikilab, wil ik graag aan jullie laten zien wat zij samen met styliste Mirjam van der Rijst voor ZTRDG heeft gefotografeerd. Er zijn zo veel leuke beelden die ooit als freecard zijn verschenen, dat ik vind dat die nog wel eens extra mogen worden geshowd.


3 comments:

  1. Kiki wrote
    Thank you so much lieve lieve Mariehhhhhh!!!!!!! XX ; )

    ReplyDelete
  2. En terecht!
    Jullie en de rest van de crew hebben erg mooie kaarten gerealiseerd!
    Het echte ZTRDG gevoel.

    X Hil

    ReplyDelete
  3. Thanks Hilly! Wat lief dat je dat zegt. X!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...