finally!

Dit is een wekker. Klopt. Dit is een poster. Klopt ook. Raaar! Er zit een snoer aan en als ik dat snoer in het stopcontact steek, dan gaat de wekker op de poster werken. En hij heet de 'Flat Time'. Hoe cool is dat? Zo heeft ie (Finn Magee) ook een (led)lampvariant, met ook zo'n stekker en die noemt hij 'Flat Light'. Hop, in het stopcontact en shine shine shine!!! Ik kwam dit leuke ontwerp twee jaar geleden tegen in Wallpaper Magazine en was meteen verkocht, dus wilde ik 'm ook meteen bestellen (liefst beide), maar hij was nog niet in productie en ieder jaar keek ik weer op zijn site, maar tevergeefs. Tot vandaag. Het is echt waar! Ze zijn te koop!! YES! O, nu zie ik dat er maar 50 stuks per serie... Hmmm, dan moet ik denk ik toch zelf maar gaan klussen, Bummer!


1 comment:

  1. Nicole van der MeerFriday, November 05, 2010

    Geweldig!! En tegelijkertijd jammer dus...;-)

    P.s. leuke blog!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...