bye 2010, hello 2011

De cirkel is rond, we gaan de laatste uurtjes in voor het nieuwe jaar begint. En ik kwam gisteren weer iets tegen dat me daaraan deed herinneren. Bij Koan Float in Amsterdam, (waar je heerlijke ontspannen massages kunt nemen en lekker kunt floaten), had ik ze al eerder gezien werd daar altijd getrokken naar deze kunstwerken, gemaakt door de Japanner Kazuaki Tanahashi. Hij maakt deze kleurrijke cirkels in 1 kwastbeweging, met verf of inkt. Er zit zoveel kracht in! En iedere cirkel heeft weer een eigen betekenis, volgens de kunstenaar. Daarom vond ik het passend om het te plaatsen vandaag. Ik wens iedereen een nieuw jaar vol inzicht, liefde, creativiteit en inspiratie toe!! En tot in 2011 : ))
Voor meer informatie zie de site van brushmind.




1 comment:

  1. Josine wrote

    "Leuk! Heb genoten van je blogs, echt waar. x"

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...