the color of food

Een aantal jaren geleden, in 2008, kwam ik ze tegen, Christoph Brach en Dienera ter Haar van Raw Color. Wat zij konden was magie! Als je me zou vragen hoe je kleur kan vangen uit groente of fruit en dan had ik je met vraagtekens in de ogen aangekeken. Daarom vond ik de poster die zij maakten van de biet zo geweldig, juist omdat het exact vertelde - in 1 beeld - hoeveel bieten(sap) je nodig had om deze poster te maken en hoe het in z'n werk ging (zie deze link). Via een site die ik vandaag bezocht, zag ik hen weer voorbijkomen. Alleen al door de kleuren werd ik meteen ingepakt, want je gelooft je ogen niet hoe mooi de sapkleuren van verschillende fruits & veggies kunnen zijn. Probeer je eigen gordijnstoffen eens zo mooi te verven in een echte blauwe bessenkleur of een echte perzikoranje. Nog veel meer kun je lezen op hun site, want er is veel te vertellen over hun projecten en exposities. Het zou gaaf zijn als er een restaurant was waar je dit ook kon zien en ervaren. Of doet de Culinaire Werkplaats dat al? Raw Color.nl




2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...