instagram daily photochallenge - week 3

De tijd gaat echt razend snel, ik ben alweer aan de laatste foto-week van instagram begonnen. Ik werd via datzelfde programma uitgenodigd om weer mee te doen in april. Maar vanuit Indonesie (waar we binnenkort twee weken naartoe gaan) is dat net even wat minder praktisch. Daarom zal ik het wel vanaf de zijlijn volgen en misschien zo nu en dan een dagje meedoen.

Maar het staartje van maart is eerst aan de beurt. Hieronder mijn week van dag 15 t/m dag 23 en het is nog steeds leuk om te doen. Waar ik erg blij mee ben is dat de twee fotobewerking-programma's waar ik het meeste mee werk, aan elkaar gekoppeld zijn. Dat betekent dat ik voortaan foto's van hipstamatic direct kan uploaden via instagram. Eerder ging dat apart en nu is dat dus een stuk makkelijker. Enfin, genoeg geklets, tijd voor een overzicht. Hier is hij dan, tadaaa....








No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...