blog op jamie magazine


FEEST BIJ FIFTEEN


Vandaag
Door Marieke Verdenius

Zondag 20 november was het zo ver. Bij Fifteen Amsterdam stonden 21 studenten in hun mooiste jurk of beste pak (met sneakers) te wachten op hun beurt. Eén voor één werden ze via de rode loper op het podium uitgenodigd en allemaal kregen ze twee mooie speeches van hun begeleiders, vertoond op een groot scherm. Met woorden als: 'Ik weet zeker dat je zult gaan groeien in je carrière, ik ga nog veel van je horen', of 'Ga maar beginnen in een kleine overzichtelijke keuken, waar veel structuur is ', kreeg de verse lichting mooie feedback op hun presteren bij Fifteen. Een jaar lang werken de studenten binnen en buiten de keuken van Fifteen en volgen zij een koksopleiding. Vandaag studeerden ze officieel af en inmiddels hebben een aantal van hen al een baan gevonden!

Namens de redactie van Jamie magazine wil ik iedereen van harte feliciteren. Ik vond het erg bijzonder om bij deze avond aanwezig te zijn en een aantal van jullie heeft me erg verrast door de ontroerende, grappige en mooie woorden die gesproken zijn. Vooral het moment dat Cindy vertelde: ' Ik wil vooral graag mijn moeder bedanken omdat ze mijn haar zo mooi gedaan heeft' , zal ik niet snel vergeten! Veel succes allemaal op jullie pad, ik hoop dat ik jullie weer eens ergens tegenkom.

Marieke Verdenius
Is: social media- en webredacteur van Jamie magazine.nl
Eet: stevige winterse kost in deze mistige dagen
Bakt: er even niks van, mijn cake was een totale mislukking
Doet haar boodschappen: van speciaalzaak tot Appie
En heeft een zwak voor: lekkere kaasjes van Stach eetwinkel


 


3 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...