fluor fanatic

Van de week hoorde ik Li Edelkoort bij Zomergasten wat zeggen over de trend van fluor en dat we daar waarschijnlijk op een bepaald moment op uitgekeken raken. Ik hoop het niet. Mijn liefde begon al vroeg. Ik kan me herinneren dat ik in de jaren 80 ook al graag met felgekleurde armbandjes van nylonkoord rondliep die je aan elkaar vastlijmde door de uiteinden in een vlammetje vuur te houden en tegen elkaar te plakken. Ik heb ze vorig jaar weer gezien toen ik in Spanje met vakantie was. Zouden ze terugkomen?

Fluor raakte uit in de nineties, maar gelukkig kan ik sinds een paar jaar mijn lol op. Sinds apenkooi (feest) in 2007 leuke shirtjes in fel geel en roze op Koninginnedag verkocht, werd ik weer helemaal blij. Neon was terug! Inmiddels heb ik aardig wat vrolijk gekleurde accessoires in de kast liggen waar ik dagelijks uit kan kiezen. Zelfs op Pinterest heb ik een aparte fluo-map aangemaakt en hieronder zie je een aantal van mijn favoriete beelden. Hoelang zou de trend nog duren?






No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...