frankie magazine no 51 - spring is in the air

Ondanks dat de winter nog maar net begonnen is in Nederland - we hebben tot nu toe 1 dagje sneeuw gezien deze maand - zit de lente al in de lucht. Ik bedoel, als je het nieuwe nummer van het Australische Frankie Magazine opent, dat ik gisteren in mijn mailbox ontving. (Ik heb een online abonnement, dus kan lekker veel nummers meenemen waar ik maar naartoe ga). Dit nummer heeft het lentegevoel helemaal te pakken! Kijk zelf maar eens, wat vind je ervan? Ik kan nu al niet wachten tot ik de geur ruik van hyacinten, of bloeiende bloesems en het verse bladgroen in de bomen. Of wanneer de vogels hun greatest hits zingen. Hier zijn wat fragmenten uit het nieuwe nummer, ik vind het er allemaal erg mooi uitzien: de details, stoffen, patronen, kleuren en ideeën  Het enige wat ik jammer vond was de cover: niet zo bijzonder wat mij betreft. Geef mij maar wat Ozzie fashion!

// for english text see below photo stream



Although winter is just getting started here in Holland - we've only had one day of snow this month - spring is in the air. I mean, when I take a look at the new Frankie Magazine from Australia that popped in my mailbox yesterday. (I have an online subscribtion so I can take a few issues with me all the time.). This issue's got spring fever written all over it! Have a look at it yourself, how does it make you feel? I can't wait for the first scent of hyacints, blossoms in bloom and fresh leafs on the trees. Or the birds singing their greatest hits  Here are a few fragments of the new issue, I loved everything about it: details, fabrics, patterns, colors and the ideas. The only thing I was a bit dissapointed about was the cover, I'd rather see some Ozzie fashion!


1 comment:

  1. Hoi Marieke, ben jij ook zo enthousiast over Frankie!?!! Ik vind het echt een heel mooi en leuk tijdschrift. Maar weet jij hoe je hier in Nederland aan kan komen? Waar die te koop is?? Ik wil hem heel graag kopen. Deze ziet er weer heel leuk uit! Ik ben benieuwd of jij het weet.. ik ben steeds weer aan het zoeken via Google maar het lukt me nog niet echt om 'm ergens te bestellen... Fijne avond. Groetjes, Herma

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...