très international

National GeographicIedereen kent het van de fantastische fotografie. Vooral via de magazines, maar ook staan er op hun site zo ontzettend veel mooie foto's. Hieronder heb ik er wat geplaatst die me erg aanspreken, afkomstig van over de hele wereld. 

Wat ik vooral erg leuk vind is dat er in veel foto's een herhaling is te zien; een bepaald patroon. Ik denk dat dat één van de redenen is waarom ik deze heb uitgekozen, het blijft leuk om dat te ontdekken. Een andere reden is, hoe kan het ook anders, multi colori!!!! De fantastische kleuren die je op sommige foto's van het beeld ziet knallen is ook erg à la Verdenius ; )!!! Hoe feller, hoe beter. 

En tot slot zie ik in een aantal foto's vrolijkheid en plezier. Eentje is zelfs grappig zonder dat men het denk ik zelf doorheeft (telefooncel), ik zelf zou dat ook gefotografeerd hebben. Het lijkt in zelfs wel scene gezet! Anyway, genoeg tekst, nu beeld!


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...