sweet

Een vriendinnetje van mij is waanzinnig creatief (zij heeft bijvoorbeeld jaren gewerkt als restaurateur van het schilderwerk in het Rijksmuseum). Ook is zij iemand die graag in de keuken staat en de heerlijkste dingen kan maken! In juni kreeg ik van haar een enorme tas met kersen die zo groot waren als bonken, je weet wel, die grote knikkers. De-li-ci-ous! En nu stuurde ze me een mailtje met de volgende foto en tekst: "Deze zelfgemaakte gembermannetjes kan ik je niet laten proeven, alleen ik weet wel, dat je ook van mooie foto's kan genieten". Hoe lief is dat?


2 comments:

  1. Wat leuk! en heeft ze je ook een receptje gestuurd...? ;-)

    ReplyDelete
  2. Hi Claire, Helaas niet! Maar het ziet er wel erg lekker uit, vindt je niet?
    Misschien moet ik maar eens googelen op gingerman cookies, wie weet...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...