snap shots

In Spanje kon ik mijn ansichtverzameling lekker aanvullen met deze beauties van 'Wa Was Barcelona'. Volgens mij zijn het gewoon coole versies op de uitgekauwde Groeten uit ... kaarten. En in plaats van de Sagrada Familia of de Ramblas voor de zinjoenste keer uit de kast te halen, zijn dit impressies van de stad Barcelona zoals iedereen ze (her)kent. En daarom zijn ze dus zo leuk, alsof je erbij was. Het zijn sfeermakers van de stad en wie wil er nou geen leuk kaartje ontvangen wat dat gevoel geeft? De selectie hieronder heb ik eens in Barça heb gekocht en vond ze gelukkig ook digitaal via hun site, alleen missen ze de ronde hoekjes die de echte exemplaren wel hebben. Jammer, moet ik toch weer een keer terug : )






No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...