trend: new japanese colours

Wow, ik zag de foto's en was er meteen helemaal weg van, de lente knalt je om de oren. Wat ik er zo leuk aan vond, zijn de kleuren die me aan Holland doen denken met het korenblauw, rood en wit, die in contrast staan met de Japanse stijl van de kleding. Op de tweede foto lijkt het zelfs in Amsterdam gefotografeerd te zijn op een grauwe dag in januari.... Maar is dat zo?

Het klopt! Laat dat nu net de trend zijn die Li Edelkoort voorspelt: East meets West. Het is inderdaad geen toeval wat ik in de foto zag, want via deze link zie je de reportage in z'n geheel en herken ik inderdaad de omgeving van Artis in Amsterdam. Wil je er meer van zien? Klik hier voor de complete fotoserie en info over de nieuwe Fusion Trend



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...