frankie's makeover

Frankie magazine. Ik kan er iedere keer weer zo blij van worden als ik een nieuw exemplaar heb bemachtigd. Zelfs het papier van de kaft voelt lekker, echt waar! Ik volg Frankie al een tijdje, vooral via hun site. Er staan leuke dingen op die me iedere keer weer verrassen. Bijvoorbeeld dat ik steeds meer zie wat uit Nederland afkomstig is! Zo stond in hun vorige issue een artikel gewijd aan de 'in almost every picture' boeken van Erik Kessels, maar ook jonge ontwerpers uit ons land worden belicht, wat het ook weer herkenbaar maakt.

Vandaag bracht ik weer eens een bezoekje aan mijn favo site en ontdekte er een nieuw design met duidelijker overzicht. Je kunt nu bijvoorbeeld oude edities inkijken en aanschaffen (op een paar na). Ook worden we getrakteerd op een nieuwe dosis wallpapers, die leuk zijn om uit te printen en als cadeaupapier te gebruiken. Nog even en ik kan 't nieuwe magazine ook weer in NL kopen, ik zag op de site dat hij uit is.





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...