The People's Supermarket: branding

Vorig jaar las ik al het een en ander over The People's Supermarket in Londen en schreef er een stukje over op mijn blog. Vandaag kreeg ik via mijn mailbox deze ontwerpen binnen van hun huisstijl. Knalgeel met zwarte letters, precies zoals we het al kenden. Ik hou erg van dit strakke en duidelijke design. Het zal vast en zeker goed gaan werken in de winkel, maar ook buiten. Volgens mij maakt het wel nieuwsgierig als je iemand met zo'n tas gevuld met wortelen ziet lopen. Het enige nadeel van deze mooie ontwerpen is misschien dat het een duur merk kan lijken, juist omdat het er zo enorm verzorgd uitziet. Misschien heb ik het mis? Hun filosofie is in ieder geval geweldig. Lees meer via mijn blog van januari dit jaar over TPS.





1 comment:

  1. Marieke < je doet t goed , echt leuk !!! ik volg :-)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...