perfect matches on pinterest

Na een dagje werken leek het me hoog tijd voor wat ontspanning. En wat is er leuker dan even rond te struinen op Pinterest? Precies, helemaal niets. Wat je hieronder ziet is mijn selectie van de dag, gewoon happiness à la Verdenius. Het is inspiratie die ik uiteindelijk gebruik voor nieuwe projecten en creatieve invalshoeken. Of gewoon leuk vind om naar te kijken. Maar hoe langer je kijkt, des te meer ik zie. Ook nu weer. Wat er gebeurde? Ik vond in een paar minuten zes beelden die ik te gek vond en met jullie wilde delen. Echt geloof me, langer dan 4 minuten duurde het niet. Maar toen ik ze eenmaal aan het verkleinen was in photoshop, ontdekte ik dat ik drie x twee beelden had gevonden die eigenlijk bij elkaar hoorden. Een soort memorie. Kijk maar eens hieronder! Kleur en stijl bij de eerste combi, het gebruik van kleuren bij afbeelding 3 en 4 en tenslotte de patronen en vormen in de laatste twee. Dat had ik toch niet verwacht toen ik ze net 'even' uit 'n stuk of 200 selecteerde. Wat een ontdekking. It made my day :))))

kleur en stijl

kleurencombinatie
vorm en patroon


1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...